slaggat med elin storasyster lyckholm:*<3

igår slaggade jag med elin , hihi hade jätte kul :D
jag vet inte när men ca 11 mötte vi edwin ,casper och heikki , haha fan vad kul det var . jag trodde inte att det skulle bli det men det blev det , happyface :D
sen skulle dom dra , då drog elin och jag hem till mig .
fan vad kul ,
dom:NEJ KOM VID 1!!!!!
vi:OKEJ DÅ SES VI VID 3 ! :D
haha , vi gick faktiskt till dom fast vid 4 , dom sov tror jag men edwin's fönster var öppet så jag tänkte ropa men det fick jag inte för elin ;) , han har ju hundar , så vi kunde lixom inte gå in på gården ;)
aja jävligt underbar dag/dyng :) , älskar dig mest elin lyckhom ♥
hihi , cp bild typ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0