nellie,emil, emma.elin och alex !♥

hade det fett underbart igår !♥
jag gick ner till stan vi typ halv 2 för att möta nellie och hennes mamma , så köpte nellie lite skor osv ..., sen blev vi skjussade ut till skymningen  där det var underbart kul :D
där var man med elin l. nellie t. emma jb , emil f. och alex n :)
sen vid 4 drog jag nellie elin och emma hem .. hemma gjorde jag typ inget .. lite senare ringde jag elin , och planerade att jag skulle slagga hos henne (y' ;D
jag mötte henne typ kl halv 7 elr nått  då vi först drog till hacklehem sen drog vi till elin , där vi planerade att åka ut till skymningen igen ;p  vid 8 elr nått drog vi dit .. efter första doppet så ringde vi alex och emil , haha först vägrade dom komma men bara för att vi är så jävla bäst så fick vi ner dom dit fast typ så fort dom kom så drog vi.. till hoppborgen hehe fan vad kul :D , sen drog vi till skateparken , fyfan vilken äcklig gubbe blääääää :pp det tänker jag inte berätta om , vi stannade där ett tag tills alex o emil börja frysa , hehe fast dom hade ju ett skäl...
så ja vi drog hem till elin där satt vi och mös tills dom var tvungna att gå :(
aja orkar inte skriva mer nu , fett underbar kväll ! , älskar er ! ♥ x allt ;)
bild på de underbara .. har ingen bild på alex.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0