NELLIE !♥

igår sov cornelia hos mig , vi solade och badade för det mesta , hade det jätte mysigt !♥
idag började jag och nelllie vara vid 1 då vi möttes sen drog vi ner på stan och flammsade runt ;)
sen träffa vi edwin och jonas då var dom typ med oss ett tag , sen mötte vi marko på södermalm ♥
haah där satt vi bara och tyyp myste ;)
sen drog vi till jakobsberg osv ... sen kl halv 5 skilldes vi åt :(
när jag kom hem somnade jag direkt ; $
sen väcktes jag av lina ,
sussi !!!!! KLÄ PÅ DIG VI SKA UT OCH ÅKA !!
: jag vill inte med
, JO FÖR JAG SKA FÅ KÖRA !
: ÅH HELVETE JAG STANNAR HÄR , JAG SKA INTE DÖÖ ! ,
nämen hahaha det var ju kul sussi -.-
men jag blev tvingad med ändå :( , vi åkte till karlskoga .. lina körde hela vägen dit , inte trodde jag att hon var så bra ;o , hhehe , nu är jag trött :)
men fett underbar dag , nellie baby !♥♥♥
älskar dig mest bruden , du är så jävla fucking underbar ! , puss på min galna underbara baby ! ♥

Kommentarer
Postat av: nellie tryggvesson

asså sussi, jag skulle inte klara mig utan dig.

ditt stött är det jag klarar mig av, tack för allt.

även fast allt hände idag, så låg jag.

tack vare dig, jag älskar dig sjukt mke babY!

du är mitt liv, inte en sekund utan dig! <3

2011-08-02 @ 22:47:45
URL: http://nelliesphotos.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0